Про окремі питання діяльності закладу дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році

Шляхи подолання освітніх втрат у закладах дошкільної освіти

Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік

Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти

Освітня програма для дітей від 2 до 7 років "Дитина"

Перелік навчальної літератури та навчальних програм на 2023/2024 навчальний рік

Методична тема 2023/2024 н.р.

Колектив закладу впродовж 2023/2024 н.р. буде працювати над реалізацією методичної теми: "Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах змішаного навчання".

Матеріали для педагогів щодо допомоги дітям під час війни

https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/suchasne-doshkillya-pid-krilami-zahistu/pedagogam-zakladiv-doshkilnoyi-osviti

Методична робота закладу дошкільної освіти спрямована на:

-вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;

-стимулювання творчого потенціалу педагогів;

- підвищення педагогічної культури педагогів;- вдосконалення педагогічної майстерності;- розвиток спеціальних умінь та навичок;

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Мета методичної роботи:

вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Напрямки методичної роботи:•підвищення соціально – психологічної культури вихователів;• вдосконалення педагогічної майстерності;• сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;• розвиток спеціальних умінь та навичок

Принципи методичної роботи:

•педагогічна співпраця з вихователем;

• робота в режимі довіри, доброзичливості;• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;• принцип допоміжно – регульованого контролю;• надання вихователеві права вибору;• системність методичних заходів;• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;• щоденна допомога;

•випереджувальний характер методичної роботи

Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:

Колективні:

-інструктивно-методичні наради;

- педагогічні ради;

- педагогічні читання;

- теоретичні семінари;

- семінари-практикуми;

- колективні перегляди освітнього процесу

Групові:

- методичні об'єднання вихователів дошкільних груп;

- робота творчих груп;

- консультації

Індивідуальні:

-наставництво;

- самоосвіта;

- взаємовідвідування;

- робота над проблемними питаннями;

- атестація

Для того, щоб вирішити складні завдання, що по­стають перед закладом дошкільної освіти, методичний кабінет ретельно вивчає педагогічний колектив - що є основою створення структури методичної роботи з педагогічними кадрами. Методична робота в нашому закладі дошкільної освіти є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвит­ку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань здійснюється шляхом пошуку ново­го змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.

В закладі дошкільної освіти стимулювання творчого потенціалу базується на принципах методичної роботи:

- педагогічна співпраця з вихователем

- робота в режимі довіри, доброзичливості

- творча атмосфера , стимулювання творчої активності

- принцип допоміжне – регульованого контролю

- надання вихователеві права вибору

- системність методичних заходів

- принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні

- щоденна допомога

- випереджувальний характер методичної роботи.

В методичному кабінеті закладу дошкільної освіти створені умови для організації методичної роботи
Інформаційні матеріали:

- нормативні документи, інструктивно – методичні матеріали;

- матеріали з правової освіти;

- управління та контроль;

- матеріали атестації педпрацівників;

- робота з батьками;

- матеріали участі ЗДО в районних заходах;

- фото, відео – матеріали.

Кiлькiсть переглядiв: 1335